مطالب ادبی

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم خوش تر از یاد خداوند مهربان ثمری نیست

مطالب ادبی

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم خوش تر از یاد خداوند مهربان ثمری نیست

گفتن یک جمله ادبی زیبا و کوناه از خودتون

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

سلام به همگی 

امیدوارم حالتون خوب باشه

من میخوام یک مسابقه برگزار کنم 

توی این مسابقه شما از خودتون یک جمله ادبی زیبا و کوتاه میگید و قدرت و توانایی خودتون رو میسنجید

من هم خودم اگه چیزی به فکرم رسید حتما در نظرات خودم قرار میدم

خوب منتظرتون هستم 

  • Pooria Masoumi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی